Bezoek

2 november 2018 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Maandag 29 oktober kwamen mijn ouders op bezoek. Nadat ik ze had verrast om ze op te halen op het airport gingen we naar mijn gastgezin. Daar ontmoette me ouders voor het eerst Brian en zijn broer Steven. Steven kwam alleen oven op bezoek en wilde graag mijn ouders ontmoeten. Na wat koffie hebben gedronken namen we de metro naar Newcastle en daar gingen we  wat lunchen.

Ik heb mijn ouders meegenomen naar de plekken wat mijn heel erg aanspreekt, alleen werd het al snel donker en we moesten ook weer terug naar huis. Thuis wachtte er een heerlijke maaltijd klaar, van verse vis gevangen door Steven en dat kon alleen perfect bereid worden door Brian.

De volgende ochtend begon al heel vroeg, we gingen naar Londen voor een nacht. Om 8:00u stonden we al op het station te wachten op onze trein, de reis zou 3 uur gaan duren.

Mijn ervaringen in Londen waren echt geweldig, het was zo verschillend vergeleken met Newcastle. Wat me opviel dat ze heel veel restaurant hebben, wat niet heel prijzig was. Niet veel winkels gezien, maar we kwamen niet voor de winkels. In de avond waren we naar een Theater gegaan, de musical Triller. Dit was mijn eerste keer in een echte theater. De musical was echt geweldig, we hebben echt genoten en dat was een mooie afsluiting van de dag.

Al snel waren deze fijne dagen snel voorbij en moesten mijn ouders weer terug naar huis. Ik kan nog verder nagenieten van mijn laatste dagen vakantie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade