Eerste week

8 september 2018 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

De eerste week was heel spannend in me eentje, maar het is allemaal geluk.

Ik verblijf bij Susan en Brian, dat is een koppel rond de 65 jaar en ze zijn ongelofelijk aardig. Ze hebben zelf 3 zonen die alle drie al uit huis zijn en een vrouw of vriendin hebben.

Susan en Brian nemen me overal mee naartoe waar ik echt blij mee ben, want zo leer ik hun beter kennen en hun cultuur.

Ik vind dat de eerste weken echt geslaagd zijn! En mijn stageschool is echt geweldig, want mijn collega's zijn super lief en ik merk dat ik het heel leuk vind om te werken met kinderen met een rugzakje.

De eerste 2 weken zat ik in Year 1 en dat beviel me echt heel goed! Louise (directrice) vroeg al in de eerste week of ik toevallig mee naar Mallam wil, voor 3 dagen en dat is voor een school uitje met Year 6. Dat leek me echt geweldig en ben er meteen mee akkoord gegaan! We vertrekken woensdag 19 september tot 21 september.

Ik kijk er echt naar uit!